Blog

lunes, 28 de octubre de 2019

Viatge Munic 2019

Els passats 18, 19 i 20 d’octubre vam fer un viatge a Munic amb alguns dels nostres clients, on vam poder gaudir de la cultura, la gastronomia i l’arquitectura de la ciutat i de l’estat de Baviera. El divendres al matí, després de traslladar-nos en autocar privat cap a la ciutat, vam fer una visita panoràmica per descobrir la història de la capital bavaresa, culminant la visita amb un dinar amb cuina especialitzada de plats típics de la regió i amb una bona cervesa alemanya. Al finalitzar, vam v
miércoles, 22 de mayo de 2019

Visita museus Ferrari i Lamborghini

Els passats 15 i 16 de maig ens vam desplaçar amb alguns dels nostres clients a Itàlia per disfrutar dels museus de Ferrari i Lamborghini i descobrir la meravellosa ciutat de Bolonya. El dimecres al matí ens vam traslladar en autocar privat cap a Maranello per gaudir d’una visita guiada pel museu Ferrari, on vam descobrir els detalls i la trajectòria de la marca, les particularitats i anècdotes del seu fundador, així com la sala dedicada als diferents campions de F1 de la marca. Ja a la tarda,
martes, 19 de marzo de 2019

Campanya solidària

Avui hem fet entrega de 1000 Kg d’arros, pasta i llet a la fundació Banc del Aliments, entrega que ha sigut possible gracies a la participació dels nostres clients a la campanya solidaria realitzada la setmana del 17 al 21 de Desembre. Moltes gracies per fer-ho possible!
viernes, 2 de noviembre de 2018

Viatge Dublín 2018

A l’octubre hem descobert Dublín amb alguns dels nostres clients, en un viatge intens on hem gaudit de la ciutat i els seus voltants, la natura, la cultura celta, la bona taula i, per descomptat, una bona cervesa. Els dies 19, 20 i 21 d’octubre ens vam desplaçar amb alguns dels nostres clients a Dublín per poder descobrir aquesta meravellosa capital. Una vegada a la ciutat, vam anar a dinar a un pub típic, decorat amb multitud d’objectes i detalls històrics representatius de la ciutat. Tot segui
jueves, 25 de octubre de 2018

25 anys amb SERCA

Durant el passat congres del grup Serca, celebrat en el Palau de la Música, i coincidint amb el 30 aniversari de la creació del grup, Recanvis Penedès va rebre una placa commemorativa per portar 25 anys formant part del grup. La entrega de la placa la va realitzar Joan Olivella Rafecas al gerent i fundador de l’empresa, Joan Olivella Soler.
jueves, 1 de febrero de 2018

Armand Monleón, patrocinat per Recanvis Penedès, 14è al DAKAR 2018

El pilot d’Igualada Armand Monleón, patrocinat per Recanvis Penedès, assoleix una meritòria 14a posició en l'última edició del ral·li Dakar, edició que serà recordada per ser una de les més dures dels últims anys. En paraules del mateixArmand, “La veritat és que el Marc ens ha preparat un Dakar molt complet, dur per a pilots i assistències. Lluitar contra els equips oficials no ha estat fàcil, però tots els membres de l’equip han fet una feina espectacular, estem molt orgullosos d'acabar la cur
viernes, 1 de diciembre de 2017

Cap de setmana Boltaña 2017

Els passats 25 i 26 de novembre ens vam desplaçar amb alguns dels nostres clients a Boltaña per disfrutar d’un cap de setmana d’aventura i relax. El dissabte al matí, després d’un bon esmorzar al poble d’Alquézar, vam fer una caminada per la ruta de les passarel·les, on vam poder gaudir de la bellesa de l’últim tram del canyó del riu Vero, amb una combinació perfecta entre la roca, l’aigua i la petjada de l’home en el seu afany per aprofitar la força de l’aigua. Les espectaculars passarel·les pe
martes, 17 de octubre de 2017

Viatge a la Rioja 2017

Els passats 6, 7 i 8 d'octubre vam gaudir amb alguns dels nostres clients d'un cap de setmana a la Rioja. El divendres, els assistents vam disfrutar d'una visita de la mà d'una guia local per la capital, Logroño: les muralles del Revellín i els carrers més emblemàtics i antics, i vam finalitzar la jornada amb un sopar en el mític Café Moderno, testimoni històric dels esdeveniments de la ciutat durant l'últim segle. Ja el dissabte ens vam dirigir a Haro, capital del vi de la Rioja Alta, per reali
viernes, 19 de mayo de 2017

Formació en reparació i manteniment de caixes de canvi automàtiques

Els passats 16 i 17 de maig es va realitzar a les nostres instalacions de Vilanova i la Geltrú, seguint amb el pla formatiu per als nostres clients, una formació sobre manteniment i reparació de caixes de canvi automàtiques, on els assistents van poder conèixer el funcionament, el manteniment, les averies i les reparacions més comunes d'aquest tipus de canvi, així com el desmuntatge i muntatge complet d'una caixa.
lunes, 20 de marzo de 2017

Motortec 2017

El divendres 17 de març vam assistir amb alguns dels nostres clients a Motortec Automecanika Madrid, la principal fira del sector a nivell estatal. Allà els assistents van veure les principals novetats dels fabricants de recanvis i equipament de taller i van realitzar dues formacions personalitzades sobre Passthru i sobre utilització del nostre programa de temps de reparació Hayness pro.