Cap de setmana Boltaña 2017
Visita a Boltaña

viernes, 1 de diciembre de 2017 per Recanvis Penedès

Els passats 25 i 26 de novembre ens vam desplaçar amb alguns dels nostres clients a Boltaña per disfrutar d’un cap de setmana d’aventura i relax.

El dissabte al matí, després d’un bon esmorzar al poble d’Alquézar, vam fer una caminada per la ruta de les passarel·les, on vam poder gaudir de la bellesa de l’últim tram del canyó del riu Vero, amb una combinació perfecta entre la roca, l’aigua i la petjada de l’home en el seu afany per aprofitar la força de l’aigua. Les espectaculars passarel·les permeten una aproximació a aquest singular paratge natural.

Vam continuar la jornada amb un menú degustació de plats típics de la terra, maridats amb vins de la denominació d’origen local, Somontano, al mític restaurant Casa Gervasio.

Ja a la tarda, ens vam dirigir a l’Hotel Spa Barceló Monasterio de Boltaña, un antic monestir del s. XVII reconvertit en un fantàstic hotel de 5 *, per viure una experiència perfecta entre passat i present, història i confort més enllà del luxe. Tots els assistents van poder disfrutar d’una tarda de relax a l’spa de l’hotel acompanyada d’un massatge per alliberar tensions. La jornada de dissabte va acabar amb un distès sopar al restaurant del mateix hotel.

El diumenge ens vam dirigir a L’Aïnsa, on, en una visita teatralitzada, vam descobrir tots els racons de la vila medieval, així com les vivències i peculiaritats dels habitants de la zona.

La jornada va concloure amb una magnífica experiència gastronòmica al restaurant El Callizo, amb un menú degustació espectacular que va fer les delícies de tots els assistents.

Dos dies per relaxar-nos i disfrutar de noves experiències, sempre envoltats de la millor companyia.