Viatge a la Rioja 2017
Visita a La Rioja

martes, 17 de octubre de 2017 per Recanvis Penedès

Els passats 6, 7 i 8 d'octubre vam gaudir amb alguns dels nostres clients d'un cap de setmana a la Rioja.

El divendres, els assistents vam disfrutar d'una visita de la mà d'una guia local per la capital, Logroño: les muralles del Revellín i els carrers més emblemàtics i antics, i vam finalitzar la jornada amb un sopar en el mític Café Moderno, testimoni històric dels esdeveniments de la ciutat durant l'últim segle.

Ja el dissabte ens vam dirigir a Haro, capital del vi de la Rioja Alta, per realitzar una visita a l'històric celler Cune, amb una visió clàssica i tradicional de la cultura del vi, on vam fer un tast de vins acompanyat de productes típics de la zona.

Després de la visita ens vam desplaçar fins a La Guardia per conèixer la història d'aquest poble emmurallat, capital de la Rioja Alabesa.

El diumenge vam fer una visita guiada al conjunt format pel Museu de la Cultura del Vi i el celler de la dinastia Vivanco, com a mostra d'un dels cellers més moderns de la zona. La visita va seguir amb un tast de dos dels seus vins i va finalitzar amb un dinar al restaurant de la mateixa instal·lació, on vam gaudir d'una gastronomia on el vi també és matèria primera en l'elaboració dels seus plats.

Tres dies per a descobrir cellers antics i moderns, gastronomia, paisatges naturals i gaudir ammb el plaer d'una bona companyia.