Viatge Dublín 2018
Viatge a Dublín

viernes, 2 de noviembre de 2018 per Recanvis Penedès

A l’octubre hem descobert Dublín amb alguns dels nostres clients, en un viatge intens on hem gaudit de la ciutat i els seus voltants, la natura, la cultura celta, la bona taula i, per descomptat, una bona cervesa.

Els dies 19, 20 i 21 d’octubre ens vam desplaçar amb alguns dels nostres clients a Dublín per poder descobrir aquesta meravellosa capital.

Una vegada a la ciutat, vam anar a dinar a un pub típic, decorat amb multitud d’objectes i detalls històrics representatius de la ciutat.

Tot seguit vam fer una visita panoràmica de la ciutat amb un guia local, amb parada obligada a la catedral de Sant Patrici, així com als monuments més significatius, mentre anàvem descobrint els orígens i la història de la capital irlandesa.

Per acabar d’arrodonir el dia, vam assistir a un sopar acompanyat d’un espectacle de música i balls tradicionals en una famosa taberna ubicada a les muntanyes que envolten Dublín.

El dissabte al matí vam gaudir d’un dels millors paisatges del país, Glendalough. Després vam fer una barbacoa en una de les principals granges proveïdores de nata per al licor número u del món, Baileys, on vam viure de primera mà el procés de producció de llet.

Després d’això, vam tenir temps per prendre una pinta a la zona de Temple i disfrutar d’un sopar en un original restaurant del centre de Dublín.

El diumenge vàrem visitar la Guiness Storehouse per descobrir el passat, el present i el futur d’aquesta famosa cervesa. I no podíem marxar de la ciutat sense una visita al Trinity College, la Long Room i el Llibre de Kells.

Per finalitzar el cap de setmana, vam disfrutar del famós “fish & chips” en un luxós restaurant emplaçat en una casa georgiana que va fer les delícies de tots els assistents.

Han estat tres dies fantàstics on hem pogut veure els indrets més significatius de la capital d’Irlanda en la millor companyia possible.

Gràcies a tots els assistents!